Mercedes lõpetab kaubikute segmendis sõpruse Renault’ga

Mercedes-Benz, see saksa täpsuse, staatuse ja väärikuse kants, otsustas taas , et kõigest, mis ei sära nagu Maybachi iluvõre või ei sõida nagu AMG, tuleb brutaalselt vabaneda. Ja nii saabub aeg hüvasti jätta kahe mudeliga, mida enamik inimesi nagunii Mercedeseks ei pidanud: Citan ja T-Class. Jah, need väiksed, töntsid, armsalt vähenõudlikud „kaubikud“, mille kohta keegi kunagi ei öelnud: „Vau, milline auto!“ Pillid pannakse kotti 2026....

BMW R 1300 R – isegi James Bond sõidaks sellega

BMW on toonud motomaailma taas midagi, mis paneb...

Panigale V4 Lamborghini – Ducati, mis lõhnab süsinikkiu ja V12 hiilguse järele

Kui Lamborghini teeb koostööd Ducatiga, ei sünni lihtsalt...

Kia Concept EV2: roheline revolutsioon, mis lõhnab linna pikniku järele

Kui tulevikulinnades peaks eksisteerima midagi, mida võiks nimetada...

Polestar 3 – nagu turvapadjaga tank, mis sõidab, näeb hea välja ja mõtleb ise kaasa

Polestar 3 läbis Euro NCAP turvatestid. Tulemuseks viis...

Proovisõit - Mercedes-Benz EQB

On autosid, mis tahavad sind vaimustada juba esimesest hetkest. Ja siis on autosid, mis ei tee sellest mingit numbrit. Nad lihtsalt on – nagu soe kampsun, mille võid alati kapist võtta, või vana sõber, kes pole kunagi kõige lõbusam, aga kes on alati kohal, kui elu laiali lagunema kipub. Mercedes-Benz EQB on just selline auto. Mitte see, mille plakat su teismelise poja seinal ripub. Aga...

Proovisõit - Volkswagen ID.7

ID.7 – kõlab nagu elektriline hambahari või uue...

Proovisõit - Peugeot E-5008

Peugeot 5008 alustas 2009. aastal elu praktilise mahtuniversaalina,...

Proovisõit - Renault Rafale 4x4

Oma uut lipulaeva Rafalet tutvustas Renault otse Le...

Proovisõit - Hyundai Bayon Cross

2021. aastal sündinud Bayon on midagi sellist, mida...

Eesti maanteedel hakatakse lubatud sõidukiirusi tõstma

Alates tänasest alustab Transpordiamet lubatud piirkiiruste tõstmisega nendel Eesti riigiteedel, kus sõidusuunad on omavahel füüsiliselt eraldatud. Kokku tehakse seda 498,8 kilomeetril. Kõige kiiremini saavad kihutada just neljarajalistel maanteedel, kus uue hooaja maksimaalseks lubatud kiiruseks on kuni 110 km/h või isegi 120 km/h. 2+1 maanteedel tõuseb piirkiirus kuni 100 km/h ja tavapärastel kaherajalistel teedel jääb maksimum endiselt 90 km/h. Aga – ja siin tuleb kevadine aga...

Lukašenko lubab kolme aastaga Mercedese tasemel autosid. Ja veelgi paremaid

Tundub, et Valgevene diktaatori Aleksandr Lukašenko eelmine töönädal...

Kangru liiklussõlme ehitustööd toovad kaasa liikluskorralduse muudatusi

Tallinna Nõmme linnaosas, Raudalu asumis, alustatakse aprilli keskpaigas...

Politsei palub abi Tartus kihutanud ja põgenenud mootorratturi tuvastamisel

Tartu politsei palub kaasabi, et tuvastada 3. aprilli...

On aeg tühistada automaks

Eesti Autoomanike Liit MTÜ (EAOL) esitas Reformierakonna ja...