Mercedes lõpetab kaubikute segmendis sõpruse Renault’ga

Mercedes-Benz, see saksa täpsuse, staatuse ja väärikuse kants, otsustas taas , et kõigest, mis ei sära nagu Maybachi iluvõre või ei sõida nagu AMG, tuleb brutaalselt vabaneda. Ja nii saabub aeg hüvasti jätta kahe mudeliga, mida enamik inimesi nagunii Mercedeseks ei pidanud: Citan ja T-Class. Jah, need väiksed, töntsid, armsalt vähenõudlikud „kaubikud“, mille kohta keegi kunagi ei öelnud: „Vau, milline auto!“ Pillid pannakse kotti 2026....

BMW R 1300 R – isegi James Bond sõidaks sellega

BMW on toonud motomaailma taas midagi, mis paneb...

Panigale V4 Lamborghini – Ducati, mis lõhnab süsinikkiu ja V12 hiilguse järele

Kui Lamborghini teeb koostööd Ducatiga, ei sünni lihtsalt...

Kia Concept EV2: roheline revolutsioon, mis lõhnab linna pikniku järele

Kui tulevikulinnades peaks eksisteerima midagi, mida võiks nimetada...

Polestar 3 – nagu turvapadjaga tank, mis sõidab, näeb hea välja ja mõtleb ise kaasa

Polestar 3 läbis Euro NCAP turvatestid. Tulemuseks viis...

Proovisõit - Volkswagen ID.7

ID.7 – kõlab nagu elektriline hambahari või uue põlvkonna aurutriikraud, millel on rohkem reguleerimisvõimalusi kui tuumajaama juhtimispuldil. Aga ei – see on hoopis midagi märksa saksalikumat. Nimelt Volkswageni elektriline katse veenda meid, et suur, voolujooneline, vaikne ja keskkonnasõbralik sedaan võib olla mitte ainult mõistlik valik, vaid ka midagi, mille rooli istudes ei teki tunnet, et oled sattunud kohustuslikule koolituspäevale, kus kõik räägivad innovatsioonist, aga keegi...

Proovisõit - Peugeot E-5008

Peugeot 5008 alustas 2009. aastal elu praktilise mahtuniversaalina,...

Proovisõit - Renault Rafale 4x4

Oma uut lipulaeva Rafalet tutvustas Renault otse Le...

Proovisõit - Hyundai Bayon Cross

2021. aastal sündinud Bayon on midagi sellist, mida...

Proovisõit - Subaru Forester

Selle rännumehe hinge ja terasest südamega neljarattalise matkakaaslase...

Lukašenko lubab kolme aastaga Mercedese tasemel autosid. Ja veelgi paremaid

Tundub, et Valgevene diktaatori Aleksandr Lukašenko eelmine töönädal kujunes äärmiselt raskeks ja koormavaks ning kui karulikasvatajate kuningas ja traktoristide suurjuht andis nädala lõpus veel mingile vene telekanalile intervjuu, kiskus kõik juba täielikult lappama. Tema jutt paneb isegi kõige karmima propaganda vastu karastunud vaataja õlgu kehitama ja mõtlema: „Kas see on mingi nali?“ Nimelt lubas Valgevene riigijuht täiesti sirgelt, et Venemaa ja Valgevene autotööstus jõuab „paari-kolme...

Kangru liiklussõlme ehitustööd toovad kaasa liikluskorralduse muudatusi

Tallinna Nõmme linnaosas, Raudalu asumis, alustatakse aprilli keskpaigas...

Politsei palub abi Tartus kihutanud ja põgenenud mootorratturi tuvastamisel

Tartu politsei palub kaasabi, et tuvastada 3. aprilli...

On aeg tühistada automaks

Eesti Autoomanike Liit MTÜ (EAOL) esitas Reformierakonna ja...

Eesti teedel testiti taas suure veovõimega veokeid

Transpordiamet viis esmaspäeval läbi järjekordse suure veovõimega veokite...