array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "19400" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(1) "0" ["headline"]=> string(46) "Audi A6 sõitis suusahüppetorni tippu (video)" ["posttime"]=> string(19) "2005-03-19 10:16:00" ["news_source"]=> string(1) "0" ["tags"]=> NULL ["counter"]=> string(4) "1407" ["description"]=> string(204) "Audi insener Uwe Bleck sooritas näidissõidu 4,2-liitrise mootoriga ( 335 hobujõudu )Audi A6 Quattro seeriamudeliga Soomes Kaipolas asuva suusahüppetorni tippu. Klippi sõidust näidati hiljuti RTL-st." ["fulltexta"]=> string(1902) "<p>Sõit toimus 24-l jaanuaril käesoleval aastal ning pühendati Audi neljarattaveo Quattro 25 aastapäeva tähistamiseks. Sõitu valmistas ette 40 Audi spetsialisti. Kaipola trampliin, mis asub Helsingist umbes 300 km põhjas on 47 meetrit kõrge ning selle kalle on 37,5 kraadi. Hoovõturaja pikkus on ligi 100 meetrit. Trampliinil ei toimu juba 11 aastat mingeid võistlusi ning seega said Audi inimesed terve jaanuari seal rahulikult ettevalmistustega tegeleda. Sõidupäeval tõsteti Audi A6 kraana abil hoovõturaja allaotsa, kust startides pidi ta saavutama kiiruse 60 km/h ning seejärel esimese käiguga tippu välja sõitma. Tehti 3 katset. Esimesel ja teisel korral kasutati 2,5 mm naeltega rehve ning viimasel 6 mm naelu. Viimasel katsel sõitis auto trampliini tippu ka välja. Ohutuse tagamiseks libises mööda auto põhja terastross, mis pidi läbi stopperite takistama auto liikumist tagurpidi. Edasiliikumist süsteem ei takistanud. Kui turvasüsteem poleks töödanud oleks auto seismajäämisel hakanud koheselt tagasi libisema ning lennanud üle trampliiniotsa kiirusel umbes 110 km/h. Õnneks lõppes kõik õnnelikult ning Uwe Bleck lõpetas sõidu tervena ja vigastamatuna. Oma sõiduga kordas ta seda omapärast rekordit, mille püstitas samal trampliinil 1986-l aastal autol Audi CS Quattro tolleaegne tuntud rallisõitja Harald Demuth, kes ka seekord pealtvaatajate hulgas viibis. <a href="http://pics.autonet.ee/video/audi_quattro_(300kbps).zip">Klipp 300 kbps: suurus 37 Mb</a> <a href="http://pics.autonet.ee/video/audi_quattro_(900kbps).zip">Klipp 900 kbps: suurus 97 Mb</a></p><p><iframe frameborder="0" src="//www.youtube.com/embed/MQJA0BMTEdQ" width="640" height="360" class="note-video-clip"></iframe><br></p>" } } Audi A6 sõitis suusahüppetorni tippu (video) - AutoNet.ee

Sõit toimus 24-l jaanuaril käesoleval aastal ning pühendati Audi neljarattaveo Quattro 25 aastapäeva tähistamiseks. Sõitu valmistas ette 40 Audi spetsialisti. Kaipola trampliin, mis asub Helsingist umbes 300 km põhjas on 47 meetrit kõrge ning selle kalle on 37,5 kraadi. Hoovõturaja pikkus on ligi 100 meetrit. Trampliinil ei toimu juba 11 aastat mingeid võistlusi ning seega said Audi inimesed terve jaanuari seal rahulikult ettevalmistustega tegeleda. Sõidupäeval tõsteti Audi A6 kraana abil hoovõturaja allaotsa, kust startides pidi ta saavutama kiiruse 60 km/h ning seejärel esimese käiguga tippu välja sõitma. Tehti 3 katset. Esimesel ja teisel korral kasutati 2,5 mm naeltega rehve ning viimasel 6 mm naelu. Viimasel katsel sõitis auto trampliini tippu ka välja. Ohutuse tagamiseks libises mööda auto põhja terastross, mis pidi läbi stopperite takistama auto liikumist tagurpidi. Edasiliikumist süsteem ei takistanud. Kui turvasüsteem poleks töödanud oleks auto seismajäämisel hakanud koheselt tagasi libisema ning lennanud üle trampliiniotsa kiirusel umbes 110 km/h. Õnneks lõppes kõik õnnelikult ning Uwe Bleck lõpetas sõidu tervena ja vigastamatuna. Oma sõiduga kordas ta seda omapärast rekordit, mille püstitas samal trampliinil 1986-l aastal autol Audi CS Quattro tolleaegne tuntud rallisõitja Harald Demuth, kes ka seekord pealtvaatajate hulgas viibis. Klipp 300 kbps: suurus 37 Mb Klipp 900 kbps: suurus 97 Mb



Sama kategooria uudised
Populaarseimad uudised