Smart esitleb ajaloo suurimat sõidukit: Concept #5
Oma kompaktsete sõidukite poolest tuntud Smart näib nüüd liikuvat uuele kursile. Brändi hiljutised mudelid on järjepidevalt suurenenud, mis viitab strateegia muutusele. Äsja avalikustas ettevõte uue kontseptuaalse mudeli nimega Concept #5, mille seeriatootmist oodatakse juba 2024. aasta lõpuks. Kuigi auto täpseid mõõtmeid ei ole avalikustatud, kirjeldatakse seda kui tõelist keskmise suurusega linnamaasturit. Näidatud crossover meenutab futuristlikku versiooni praegusest Mercedes-Benz GLB-st, millele on lisatud maastikule omaseid detaile....
Opel Grandland vahetas põlvkonda ja sai elektrilise versiooni
Opel esitles teise põlvkonna Grandlandi ja kuulutas välja...
Uuendatud Audi Q7 ja Q8 muutusid võimsateks pistikhübriidideks
Audi lisas uuendatud Q7 ja Q8 mudelivalikusse uued...
Uus Renault Captur on Balti riikides juba tellitav
Uue, dünaamilisema disaini ja originaalse esiosaga uus Captur...
Tesla teatas mitmes riigis elektriautode hindade langetamisest
Tesla langetas oma elektriautode hindu USA-s, Hiinas ja...
Proovisõit - Subaru Crosstrek
Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...
Proovisõit - Hyundai Kona Electric
Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...
Proovisõit - Renault Arkana
Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...
Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass
Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...
Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid
2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...
Riigikohus: parkida tohib igal pool, kus see ei ole keelatud
Kohtusse pöördus juht, kes parkis sõiduki parklaalale viiva sõidutee äärde ja sai selle eest rahatrahvi. Trahvi kohaselt asus sõiduk parklas teekattele märgitud parkimiskohtade kõrval, mis on liiklusseadusega keelatud. Sõidukijuhi hinnangul ei olnud aga parklasse sissesõidu tee ääres parkimine keelatud, mistõttu oli see lubatud. Riigikohtu kriminaalkolleegium nõustus sõidukijuhiga ja selgitas, et kehtiv seadus lähtub loogikast, et parkida tohib igal pool, kus see ei ole liiklusseadusega keelatud....
195 km/h viis otseteed arestimajja
Möödunud pühapäeval olid politseinikud parajasti liiklust rahustamas ning...
Transpordiamet avas registreerumise mootorratturieksamitele
Esimesed sõidueksamid toimuvad juba 02. mail 2024. „Transpordiameti...
Eesti ja Läti hakkavad otsima alternatiive praegusele lennukikütusele
Eesti hakkab koos Lätiga uurima, millised on kestlike...
Foor on seal vist puhtalt informatiivse iseloomuga
Lumi läinud ja teeremondid algavad. Paljudesse lõikudesse ilmuvad...