array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "81681" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "227" ["headline"]=> string(78) "Dusteri ja uute Outdooride eriversioonid ning uus ja ökonoomsem mootor SCe 75" ["posttime"]=> string(19) "2017-03-09 08:15:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(20) "dacia, Dacia Outdoor" ["counter"]=> string(5) "11960" ["description"]=> string(159) "  Dacia esitles Genfi autonäitusel Dusteri ja kõiki uusi Outdoor eriversioone: Sandero, Dokker, Lodgy ja uus Logan MCV. Eriversioonid on..." ["fulltexta"]=> string(3639) "

 

Dacia esitles Genfi autonäitusel Dusteri ja kõiki uusi Outdoor eriversioone: Sandero, Dokker, Lodgy ja uus Logan MCV. Eriversioonid on kõrgeima varustustasemega ja uudsete kerevärvidega: valikus on hall ‘Island Grey’ ja oranž ‘Ocre Orange’.
 
Outdooride mudelivalik saab lisaks 16-tollised Erbe Grey Flex rattad, Duster saab 16-tollised teemantlõigatud mustad alumiiniumveljed Cyclades. Sõltuvalt turust on nii uuele Lodgyle kui ka uuele Dokkerile saadaval uued 16-tollised Altica alumiiniumveljed.
 
Erimudelite sõitjateruum saab eksklusiivse eri materjalidest kombineeritud polstri. Istmetele lisavad omanäolisust oranžid ‘Cuivré Orange’ õmblused ja tikitud kiri ‘Duster’. Ka põrandamattidel on näha oranže õmbluseid.
 
Oranži viimistluse leiab ka keskkonsoolilt ja ventilatsiooniavade ümbert.
 
Erimudelitel on rohkem varustust, sealhulgas kliimaseade, Media Nav Evolution multimeediasüsteem, tagumised parkimisandurid ja kiirushoidik koos kiirusepiirajaga (sõltuvalt turust). Dusteri varustusse kuulub ka Dacia ‘Baroudeur Pack’ (sõltuvalt turust), mis sisaldab rattakoobaste küljekarpide kaitseid.
 
Balti riikides jõuab mudel müügile varustatuna EDC automaatkäigukastiga.  
 
Uhiuus ja veelgi ökonoomsem mootor SCe 75
 
Dacia on Renault Grupi esimene mark, mis saab uhiuue Euro 6 heitmestandardile vastava vabalthingava bensiinimootori SCe 75. See üheliitrise töömahuga kolmesilindriline mootor annab baasversioonis 75 hobujõudu (6300 p/min) ja 97 Nm (3500 p/min). Selle muljetavaldavalt säästliku ning keskkonnasõbraliku mootori saavad nii uue Sandero, Logani kui ka Logan MCV baasversioonid. Võrreldes oma eelkäijaga – mootoriga 1,2 16V, 75 hj – on kütusekulu ja CO2 heide pea 10% väiksem. Uue Sandero ja Logani keskmine kütusekulu on selle mootoriga 5,2 l/100km ja CO2 heide 117g/km. Logan MCV vastavad näitajad on 5,4 l/100km (120g/km CO2). Lisasäästu annab mootori hooldusvaba kettajam. 
 
Renault Grupi insenerid on sellise kütusekulu ja CO2 heitmete vähenemise saavutanud mitmekülgse lähenemisega: muu hulgas on 1,2-liitrise eelkäijaga võrreldes mootori massi vähendatud 20 kg võrra, seda peamiselt tänu alumiiniumist mootoriplokile. Lisaks on kasutatud tervet rida muid moodsaid tehnoloogiaid nagu muutuva jõudlusega õlipump, mis võimaldab õlivoolu optimeerida vastavalt mootori pööretele. Samuti kasutab mootor DLC-kattega kaetud klapitõukureid ja grafiidiga kaetud kolbide väliskülgi, mis minimeerivad hõõrdumise.
 
Eeliseid annavad ka topeltnukkvõllide muutuv ajastus ning käikude läbimõeldud ülekanded, mis tagavad madalatel pööretel parema kiirenduse ning lisavad sõidunaudingut.
 
SCe 75 vastab kõikidele Renault-Nissani Liidu kvaliteedistandarditele. Samuti vastab see modernne, säästlik ja soodsa hinnaga jõuallikas Dacia põhiväärtustele. 

 

" } } Dusteri ja uute Outdooride eriversioonid ning uus ja ökonoomsem mootor SCe 75 - AutoNet.ee

 

Dacia esitles Genfi autonäitusel Dusteri ja kõiki uusi Outdoor eriversioone: Sandero, Dokker, Lodgy ja uus Logan MCV. Eriversioonid on kõrgeima varustustasemega ja uudsete kerevärvidega: valikus on hall ‘Island Grey’ ja oranž ‘Ocre Orange’.
 
Outdooride mudelivalik saab lisaks 16-tollised Erbe Grey Flex rattad, Duster saab 16-tollised teemantlõigatud mustad alumiiniumveljed Cyclades. Sõltuvalt turust on nii uuele Lodgyle kui ka uuele Dokkerile saadaval uued 16-tollised Altica alumiiniumveljed.
 
Erimudelite sõitjateruum saab eksklusiivse eri materjalidest kombineeritud polstri. Istmetele lisavad omanäolisust oranžid ‘Cuivré Orange’ õmblused ja tikitud kiri ‘Duster’. Ka põrandamattidel on näha oranže õmbluseid.
 
Oranži viimistluse leiab ka keskkonsoolilt ja ventilatsiooniavade ümbert.
 
Erimudelitel on rohkem varustust, sealhulgas kliimaseade, Media Nav Evolution multimeediasüsteem, tagumised parkimisandurid ja kiirushoidik koos kiirusepiirajaga (sõltuvalt turust). Dusteri varustusse kuulub ka Dacia ‘Baroudeur Pack’ (sõltuvalt turust), mis sisaldab rattakoobaste küljekarpide kaitseid.
 
Balti riikides jõuab mudel müügile varustatuna EDC automaatkäigukastiga.  
 
Uhiuus ja veelgi ökonoomsem mootor SCe 75
 
Dacia on Renault Grupi esimene mark, mis saab uhiuue Euro 6 heitmestandardile vastava vabalthingava bensiinimootori SCe 75. See üheliitrise töömahuga kolmesilindriline mootor annab baasversioonis 75 hobujõudu (6300 p/min) ja 97 Nm (3500 p/min). Selle muljetavaldavalt säästliku ning keskkonnasõbraliku mootori saavad nii uue Sandero, Logani kui ka Logan MCV baasversioonid. Võrreldes oma eelkäijaga – mootoriga 1,2 16V, 75 hj – on kütusekulu ja CO2 heide pea 10% väiksem. Uue Sandero ja Logani keskmine kütusekulu on selle mootoriga 5,2 l/100km ja CO2 heide 117g/km. Logan MCV vastavad näitajad on 5,4 l/100km (120g/km CO2). Lisasäästu annab mootori hooldusvaba kettajam. 
 
Renault Grupi insenerid on sellise kütusekulu ja CO2 heitmete vähenemise saavutanud mitmekülgse lähenemisega: muu hulgas on 1,2-liitrise eelkäijaga võrreldes mootori massi vähendatud 20 kg võrra, seda peamiselt tänu alumiiniumist mootoriplokile. Lisaks on kasutatud tervet rida muid moodsaid tehnoloogiaid nagu muutuva jõudlusega õlipump, mis võimaldab õlivoolu optimeerida vastavalt mootori pööretele. Samuti kasutab mootor DLC-kattega kaetud klapitõukureid ja grafiidiga kaetud kolbide väliskülgi, mis minimeerivad hõõrdumise.
 
Eeliseid annavad ka topeltnukkvõllide muutuv ajastus ning käikude läbimõeldud ülekanded, mis tagavad madalatel pööretel parema kiirenduse ning lisavad sõidunaudingut.
 
SCe 75 vastab kõikidele Renault-Nissani Liidu kvaliteedistandarditele. Samuti vastab see modernne, säästlik ja soodsa hinnaga jõuallikas Dacia põhiväärtustele. 

 


Sama kategooria uudised
Populaarseimad uudised