array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "84383" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "227" ["headline"]=> string(26) "Revolutsioon nimega Duster" ["posttime"]=> string(19) "2017-08-31 08:27:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(5) "dacia" ["counter"]=> string(4) "1296" ["description"]=> string(162) "Dusterist on saanud Renault Grupi üks kõige edukamaid mudeleid, Renault ja Dacia kaubamärkide nime all on seda müüdud ühtekokku..." ["fulltexta"]=> string(7652) "

Dusterist on saanud Renault Grupi üks kõige edukamaid mudeleid, Renault ja Dacia kaubamärkide nime all on seda müüdud ühtekokku rohkem kui kaks miljonit eksemplari. Ka oma segmendis on Dacia linnadžiip märgi maha pannud ning seitsme aastaga on Duster võitnud enda poole nende klientide südamed, kes otsivad mitmekülgset, usaldusväärset ja taskukohast sõidukit. Mis teeb Dusteri ihaldusväärseks? Tema trumpideks on hea hind, tippklassi maastikuvõimekus, tugevus ja välimus.


Dacia Duster: skandaalselt soodne džiip


Tuua turule linnaauto hinnaga džiip oli julge otsus. 2010. aastal Dacia selle sammu tegi – teda saatis märkimisväärne edu. Taskukohasusele rõhus ka Dusteri kõige esimene reklaam: veider paar küsis pärast proovisõitu auto hinda ning sai vastuseks, et hinnad algavad 11 900 eurost. Seepeale klient solvus: "Kas te arvate tõesti, et ma ostan nii odava auto?" Selline oli Dacia Dusteri fenomeni sünd seitse aastat tagasi. Esimese kolme aastaga müüdi Dusterit üle 450 000 auto. Uuele edulainele sattus mudelit 2013. aastal, kui turule toodi uuendatud Duster. Häbenemata viitas auto populaarsusele Dusteri 2016. aasta reklaam, kus lauldi “Another one drives a Duster”.


Majanduskriisi ajal oli Dusteri hind kahtlemata argument, kuid edu põhjuseks ei olnud ainult hind. Määravaks sai ka mudeli maastikuvõimekus. Ning ilma liialdusteta – disain, mis ei jäta kahtlustki, et tegemist on maastikuautoga. Dusteri esiosa on tugev ja vastupidav, sel on laiad ja kummuvad külgtiivad, topeltlampidega esituled ja tugevana mõjuv kaitseraud. Kõrge kliirens, suured rattad (16") ja mitmed kere kaitsedetailid ei jäta kahtlust, et sõiduk sobib ka kõige raskematele teedele ja radadele.


Silmapaistev on sõitjateruum – modernne, funktsionaalne ja ümberseatav. Samuti hind: Duster pakub ka C-segmendi varustust B-segmendi hindadega.

Dacia murrab kujunenud reegleid


Dusterit esitledes tõestas Dacia taaskord oma julgust, mida esmakordselt nähti kuus aastat varem Logani puhul. Kulude osas sai Daciast autonduses uus eeskuju. Ta murdis välja kujunenud reeglitest, tuues kompaktauto hinnaga turule tõeliselt ruumika ja mitmekülgse džiibi.


Nagu kõikidel Dacia mudelitel, on ka Dusteri sihtgrupiks kliendid, kes otsivad õiglase hinnaga autot, taskukohast sõidukit, mille varustus vastab nende vajadustele. Lisaks taskukohasusele liikus Dacia uuele territooriumile: džiipide turule. Nii võideti uusi kliente, kes vajasid tõeliselt maastikuvõimekat sõidukit. Nende hulgas oli neid, kes ostsid oma esimese auto kui ka neid, kes oleks muidu soetanud pruugitud auto. Uuel turul ja uue kliendibaasiga kinnistas Dacia oma edu ja tõi kokku omaenda kogukonna. Dacia kogukond organiseerib igal aastal eri riikides piknikke, kuhu kogunevad tuhanded inimesed. Dacia kliendid on tõelised fännid, kes on sotsiaalvõrgustikes väga aktiivsed. Nad on enamat kui lihtsalt kliendid, nad on margi parimad saadikud.


Dusteri maailmavallutusplaanid


Duster loodi lihtsate vaatluste tulemusena: kogu maailmas on nõudlus ruumikate, vastupidavate ja taskukohaste 4x4 autode järgi. Toona oli see nõudlus suures osas rahuldamata. Seepärast tuli Dacia välja "maailma esimesega" ning tõi turule džiibi, mis oli peamiselt mõeldud arenevatele turgudele. Projekti algusest peale arvestati ka Euroopa klientide vajadustega.
Arenguriikides soovib keskklass omada modernseid sõidukeid, mis näitaksid nende sotsiaalset edu. Ühtlasi soovivad nad, et nende autod oleksid töökindlad, vastupidavad ja mitmekülgsed ning saaksid hakkama eri kliima- ning kasutusoludes (näiteks pikkadel sõitudel ja järskudel, peaaegu läbimatutel teedel). Olemasolevad maastikuautod, enamasti imporditud, ületasid aga enamasti nende eelarvet.
Euroopas tõestab Dacia edu selliste klientide olemasolu, kes soovivad modernseid, usaldusväärseid ja taskukohaseid autosid. Tervikuna on 4x4 turg – ehkki suure valikuga – rohkem edevate ja kallite mudelite päralt, mis ei ole enamasti mõeldud maastikusõiduks, kuid seal ei pakuta kuigivõrd funktsionaalseid ja taskukohaseid, igal pinnasel sõita suutvaid autosid.


Algselt Daciana turule toodud Dusterit hakati 2011. aastal Ladina-Ameerikas müüma Renault'na (teiste hulgas Brasiilias, Argentinas, Mehhikos, Tšiilis ja Kolumbias) ja hiljem ka Venemaal ja Indias. Neil turgudel on Duster Renault'na tõeline lipulaev. Auto sihtgrupiks on juhid, kes otsivad prestiižset džiipi, mis oleks väga võimekas ka maastikul. Dusteri Euroopa versioon on kohandatud rahvusvaheliste klientide nõudmistega. Erimudelite hulka kuuluvad näiteks Venemaa "ekstreemse külma" versioon, erinevatel kütustel töötav mudel Brasiilias ja eristuva disaini ja parempoolse rooliga mudel Indias.


Loodud igat tüüpi teedele


Duster oli algusest peale saadaval mitte ühes, vaid kahes versioonis:
4x4 mudel klientidele, kes soovisid tõeliselt maastikuvõimekat autot
4x2 mudel klientidele, kes soovisid maastikuauto universaalsust ja kõrget juhikohta.
Duster on kasutajasõbralik. Auto mass (1160 kg 4x2, 1250 kg 4x4) koos kompaktsete mõõtmetega muudavad selle eriti vilkaks.


Auto põhi on eriti hästi kohandatud nii tee- kui ka maastikusõiduks:
kõrge kliirens (210 mm)
lühikesed ülendid (822 mm ees, 820 mm taga)
suurepärased ületusnurgad (30° lähenemis-, 23° tipunurk ja 36° eemaldumisnurk).
Dusteri maastikusõidu- ja juhitavusomadused on täiel määral proovile pandud kõrgetasemelistel võidusõitudel nagu näiteks Trophée Andros (Prantsusmaa), Rallye des Gazelles (Maroko) ja Pikes Peaki rahvusvahelisel mäkketõusuvõistlusel (USA).


Vaid mõni päev enne esitlust võitis Dacia Duster linnadžiipide kategoorias Rallye Aicha des Gazelles'i, demonstreerides oma eri pinnastel sõitmise võimekust, tugevust ja vastupidavust. Sama kehtib Dusteri võidusõiduversiooni kohta, mis lõpetas 2009/2010. aastal Trophée Andros' jäärajasarja kokkuvõttes teisena. Sari koosnes seitsmest etapist ning roolis oli Alain Prost.


Duster võttis uue väljakutse vastu 2011. aastal, osaledes Pikes Peaki rahvusvahelisel mäkketõusuvõistlusel. Esimene ülesastumine legendaarsel võidusõidul osutus küllaltki muljetavaldavaks, Dacia Duster No Limit lõpetas mäkketõusu kolmandana.


Täna müüakse Dusterit umbes sajas riigis Renault' ja Dacia nime all. Seitsme aasta vältel on Duster olnud tohutult edukas, kokku on müüdud üle kahe miljoni auto.

Dusteri lugu saab järje 2017. aasta 12. septembril, kui Frankfurdi autonäitusel esitletakse uuenenud Dusterit.

" } } Revolutsioon nimega Duster - AutoNet.ee

Revolutsioon nimega Duster

2017-08-31 08:27:00

Dusterist on saanud Renault Grupi üks kõige edukamaid mudeleid, Renault ja Dacia kaubamärkide nime all on seda müüdud ühtekokku rohkem kui kaks miljonit eksemplari. Ka oma segmendis on Dacia linnadžiip märgi maha pannud ning seitsme aastaga on Duster võitnud enda poole nende klientide südamed, kes otsivad mitmekülgset, usaldusväärset ja taskukohast sõidukit. Mis teeb Dusteri ihaldusväärseks? Tema trumpideks on hea hind, tippklassi maastikuvõimekus, tugevus ja välimus.


Dacia Duster: skandaalselt soodne džiip


Tuua turule linnaauto hinnaga džiip oli julge otsus. 2010. aastal Dacia selle sammu tegi – teda saatis märkimisväärne edu. Taskukohasusele rõhus ka Dusteri kõige esimene reklaam: veider paar küsis pärast proovisõitu auto hinda ning sai vastuseks, et hinnad algavad 11 900 eurost. Seepeale klient solvus: "Kas te arvate tõesti, et ma ostan nii odava auto?" Selline oli Dacia Dusteri fenomeni sünd seitse aastat tagasi. Esimese kolme aastaga müüdi Dusterit üle 450 000 auto. Uuele edulainele sattus mudelit 2013. aastal, kui turule toodi uuendatud Duster. Häbenemata viitas auto populaarsusele Dusteri 2016. aasta reklaam, kus lauldi “Another one drives a Duster”.


Majanduskriisi ajal oli Dusteri hind kahtlemata argument, kuid edu põhjuseks ei olnud ainult hind. Määravaks sai ka mudeli maastikuvõimekus. Ning ilma liialdusteta – disain, mis ei jäta kahtlustki, et tegemist on maastikuautoga. Dusteri esiosa on tugev ja vastupidav, sel on laiad ja kummuvad külgtiivad, topeltlampidega esituled ja tugevana mõjuv kaitseraud. Kõrge kliirens, suured rattad (16") ja mitmed kere kaitsedetailid ei jäta kahtlust, et sõiduk sobib ka kõige raskematele teedele ja radadele.


Silmapaistev on sõitjateruum – modernne, funktsionaalne ja ümberseatav. Samuti hind: Duster pakub ka C-segmendi varustust B-segmendi hindadega.

Dacia murrab kujunenud reegleid


Dusterit esitledes tõestas Dacia taaskord oma julgust, mida esmakordselt nähti kuus aastat varem Logani puhul. Kulude osas sai Daciast autonduses uus eeskuju. Ta murdis välja kujunenud reeglitest, tuues kompaktauto hinnaga turule tõeliselt ruumika ja mitmekülgse džiibi.


Nagu kõikidel Dacia mudelitel, on ka Dusteri sihtgrupiks kliendid, kes otsivad õiglase hinnaga autot, taskukohast sõidukit, mille varustus vastab nende vajadustele. Lisaks taskukohasusele liikus Dacia uuele territooriumile: džiipide turule. Nii võideti uusi kliente, kes vajasid tõeliselt maastikuvõimekat sõidukit. Nende hulgas oli neid, kes ostsid oma esimese auto kui ka neid, kes oleks muidu soetanud pruugitud auto. Uuel turul ja uue kliendibaasiga kinnistas Dacia oma edu ja tõi kokku omaenda kogukonna. Dacia kogukond organiseerib igal aastal eri riikides piknikke, kuhu kogunevad tuhanded inimesed. Dacia kliendid on tõelised fännid, kes on sotsiaalvõrgustikes väga aktiivsed. Nad on enamat kui lihtsalt kliendid, nad on margi parimad saadikud.


Dusteri maailmavallutusplaanid


Duster loodi lihtsate vaatluste tulemusena: kogu maailmas on nõudlus ruumikate, vastupidavate ja taskukohaste 4x4 autode järgi. Toona oli see nõudlus suures osas rahuldamata. Seepärast tuli Dacia välja "maailma esimesega" ning tõi turule džiibi, mis oli peamiselt mõeldud arenevatele turgudele. Projekti algusest peale arvestati ka Euroopa klientide vajadustega.
Arenguriikides soovib keskklass omada modernseid sõidukeid, mis näitaksid nende sotsiaalset edu. Ühtlasi soovivad nad, et nende autod oleksid töökindlad, vastupidavad ja mitmekülgsed ning saaksid hakkama eri kliima- ning kasutusoludes (näiteks pikkadel sõitudel ja järskudel, peaaegu läbimatutel teedel). Olemasolevad maastikuautod, enamasti imporditud, ületasid aga enamasti nende eelarvet.
Euroopas tõestab Dacia edu selliste klientide olemasolu, kes soovivad modernseid, usaldusväärseid ja taskukohaseid autosid. Tervikuna on 4x4 turg – ehkki suure valikuga – rohkem edevate ja kallite mudelite päralt, mis ei ole enamasti mõeldud maastikusõiduks, kuid seal ei pakuta kuigivõrd funktsionaalseid ja taskukohaseid, igal pinnasel sõita suutvaid autosid.


Algselt Daciana turule toodud Dusterit hakati 2011. aastal Ladina-Ameerikas müüma Renault'na (teiste hulgas Brasiilias, Argentinas, Mehhikos, Tšiilis ja Kolumbias) ja hiljem ka Venemaal ja Indias. Neil turgudel on Duster Renault'na tõeline lipulaev. Auto sihtgrupiks on juhid, kes otsivad prestiižset džiipi, mis oleks väga võimekas ka maastikul. Dusteri Euroopa versioon on kohandatud rahvusvaheliste klientide nõudmistega. Erimudelite hulka kuuluvad näiteks Venemaa "ekstreemse külma" versioon, erinevatel kütustel töötav mudel Brasiilias ja eristuva disaini ja parempoolse rooliga mudel Indias.


Loodud igat tüüpi teedele


Duster oli algusest peale saadaval mitte ühes, vaid kahes versioonis:
4x4 mudel klientidele, kes soovisid tõeliselt maastikuvõimekat autot
4x2 mudel klientidele, kes soovisid maastikuauto universaalsust ja kõrget juhikohta.
Duster on kasutajasõbralik. Auto mass (1160 kg 4x2, 1250 kg 4x4) koos kompaktsete mõõtmetega muudavad selle eriti vilkaks.


Auto põhi on eriti hästi kohandatud nii tee- kui ka maastikusõiduks:
kõrge kliirens (210 mm)
lühikesed ülendid (822 mm ees, 820 mm taga)
suurepärased ületusnurgad (30° lähenemis-, 23° tipunurk ja 36° eemaldumisnurk).
Dusteri maastikusõidu- ja juhitavusomadused on täiel määral proovile pandud kõrgetasemelistel võidusõitudel nagu näiteks Trophée Andros (Prantsusmaa), Rallye des Gazelles (Maroko) ja Pikes Peaki rahvusvahelisel mäkketõusuvõistlusel (USA).


Vaid mõni päev enne esitlust võitis Dacia Duster linnadžiipide kategoorias Rallye Aicha des Gazelles'i, demonstreerides oma eri pinnastel sõitmise võimekust, tugevust ja vastupidavust. Sama kehtib Dusteri võidusõiduversiooni kohta, mis lõpetas 2009/2010. aastal Trophée Andros' jäärajasarja kokkuvõttes teisena. Sari koosnes seitsmest etapist ning roolis oli Alain Prost.


Duster võttis uue väljakutse vastu 2011. aastal, osaledes Pikes Peaki rahvusvahelisel mäkketõusuvõistlusel. Esimene ülesastumine legendaarsel võidusõidul osutus küllaltki muljetavaldavaks, Dacia Duster No Limit lõpetas mäkketõusu kolmandana.


Täna müüakse Dusterit umbes sajas riigis Renault' ja Dacia nime all. Seitsme aasta vältel on Duster olnud tohutult edukas, kokku on müüdud üle kahe miljoni auto.

Dusteri lugu saab järje 2017. aasta 12. septembril, kui Frankfurdi autonäitusel esitletakse uuenenud Dusterit.


Sama kategooria uudised
Populaarseimad uudised