array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "86708" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "4" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "219" ["headline"]=> string(68) "Ford: oli õige otsus anda Ranger Raptorile neljasilindriline mootor" ["posttime"]=> string(19) "2018-02-09 11:00:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(5) "pikap" ["counter"]=> string(4) "1821" ["description"]=> string(130) "Uus Ford Ranger Raptor on diiselmootoriga pikap. Sellel on 2-liitrine turbodiisel ajam, mis toodab 210 hj (156 kW) ja 500 Nm.On..." ["fulltexta"]=> string(1945) "<p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="background-color: transparent; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Uus Ford Ranger Raptor on diiselmootoriga pikap. Sellel on 2-liitrine turbodiisel ajam, mis toodab 210 hj (156 kW) ja 500 Nm.</span><br></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">On inimesi, kes leiavad, et Ford oleks võinud kasutada Mustangi 2,3-liitrist EcoBoost mootorit, mitte Euroopas müüdava Ford Transiti 2-liitrist ajamit. Kuid Fordi Aasia ja Vaikse ookeani asepresident Peter Fleet leiab, et väiksem 2-liitrine mootor ja 10-käiguline käigukast tagavad parima jõu ja efektiivsuse.</span></p><p><br></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Ta rääkis portaalile AutoAdvice, et selline paar on ka vastupidav. “Pikapis on tavaline 2-liitrine turboajam, mida me seadistasime ja uuendasime. Pärast viisime mootoriga läbi kõige raskemaid teste, mis Fordis on. Vaatasime, mis juhtub, kui kütusesüsteemis rõhk ja mootori temperatuurid on laes. Lisaks testisime Ranger Raptorit kõrbetes ja lume sees ning ta läbis kõik katsed,” rääkis Fleet.</span></p>" } } Ford: oli õige otsus anda Ranger Raptorile neljasilindriline mootor - AutoNet.ee

Uus Ford Ranger Raptor on diiselmootoriga pikap. Sellel on 2-liitrine turbodiisel ajam, mis toodab 210 hj (156 kW) ja 500 Nm.


On inimesi, kes leiavad, et Ford oleks võinud kasutada Mustangi 2,3-liitrist EcoBoost mootorit, mitte Euroopas müüdava Ford Transiti 2-liitrist ajamit. Kuid Fordi Aasia ja Vaikse ookeani asepresident Peter Fleet leiab, et väiksem 2-liitrine mootor ja 10-käiguline käigukast tagavad parima jõu ja efektiivsuse.


Ta rääkis portaalile AutoAdvice, et selline paar on ka vastupidav. “Pikapis on tavaline 2-liitrine turboajam, mida me seadistasime ja uuendasime. Pärast viisime mootoriga läbi kõige raskemaid teste, mis Fordis on. Vaatasime, mis juhtub, kui kütusesüsteemis rõhk ja mootori temperatuurid on laes. Lisaks testisime Ranger Raptorit kõrbetes ja lume sees ning ta läbis kõik katsed,” rääkis Fleet.