array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87196" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "219" ["headline"]=> string(47) "Tõeliselt kuninglik maastur. Ka hinna poolest!" ["posttime"]=> string(19) "2018-03-26 15:45:16" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(22) "Karlmann King,ideeauto" ["counter"]=> string(4) "1847" ["description"]=> string(131) "Hiina rahadel opereeriv IAT Automotive Technology esitles maailma kõige kallimat maasturit Karlmann King, mille baashind algab..." ["fulltexta"]=> string(1232) "<p style="text-align: justify; ">Hiina rahadel opereeriv IAT Automotive Technology esitles maailma kõige kallimat maasturit&nbsp;Karlmann King, mille baashind algab kahest miljonist USA dollarist ning lõpeb kõikide võimalike lisade külgekruttimisel peadpööritava 3,8 miljoni dollariga. Kokku plaanitakse ehitada vaid 10 eksemplari ning kõik jneed mõistagi eritellimuste alusel.</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Nii kummaline, kui see ka pole, ehitatakse uus luksusmaastur tegelikult Fordi kastika F-550 põhjale, mida viib edasi 6,8-liitrine vabalt hinga V10 bensiinimootor. 400 hobujõudu peaksid suutma masina 4,5 tonni kiirendama kuni 140 km/h. Eriti <i>hardcore</i> kasutajatele pakutakse masina soomustatud versiooni, mille kaal küündib juba 6 tonnini.&nbsp;</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Selles autos pöörleb kõik ümber sõitjateruumi, milles leidub nii kohviautomaat, külmik, kokkuklapitavad lauad ja Sony Playstation 4, kui sõitval kuningal peaks igav hakkama.&nbsp;</p>" } } Tõeliselt kuninglik maastur. Ka hinna poolest! - AutoNet.ee

Hiina rahadel opereeriv IAT Automotive Technology esitles maailma kõige kallimat maasturit Karlmann King, mille baashind algab kahest miljonist USA dollarist ning lõpeb kõikide võimalike lisade külgekruttimisel peadpööritava 3,8 miljoni dollariga. Kokku plaanitakse ehitada vaid 10 eksemplari ning kõik jneed mõistagi eritellimuste alusel.


Nii kummaline, kui see ka pole, ehitatakse uus luksusmaastur tegelikult Fordi kastika F-550 põhjale, mida viib edasi 6,8-liitrine vabalt hinga V10 bensiinimootor. 400 hobujõudu peaksid suutma masina 4,5 tonni kiirendama kuni 140 km/h. Eriti hardcore kasutajatele pakutakse masina soomustatud versiooni, mille kaal küündib juba 6 tonnini. 


Selles autos pöörleb kõik ümber sõitjateruumi, milles leidub nii kohviautomaat, külmik, kokkuklapitavad lauad ja Sony Playstation 4, kui sõitval kuningal peaks igav hakkama.