array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87256" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "4" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "219" ["headline"]=> string(72) "Ford võib Fiesta tehast hakata kasutama hoopis elektriautode tootmiseks" ["posttime"]=> string(19) "2018-04-03 16:00:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(20) "Saksamaa,elektriauto" ["counter"]=> string(3) "961" ["description"]=> string(133) "Ford Motor võib 2023. aastast alates hakata tootma Saksamaal asuvas tehases elektriautosid. Hetkel valmivad Kölni tehases Fiesta..." ["fulltexta"]=> string(2301) "<p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="background-color: transparent; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Ford Motor võib 2023. aastast alates hakata tootma Saksamaal asuvas tehases elektriautosid. Hetkel valmivad Kölni tehases Fiesta mudelid.</span><br></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Ford Saksamaa juhatuse esimees Gunnar Herrmann rääkis ärilehele Handelsblatt, et 2023. on teoreetiliselt hea aeg, millal hakata Kölni tehases hoopis elektriautosid tootma. Herrmann ütles, et tal poleks üldse mitte midagi selle vastu, kui ka riik üleminekut toetaks.</span></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Tema sõnul kuluks tehase ümberseadmistele 15 kuud. Kuid see investeering tasuks end ära, kui seal toodetakse 30 000 kuni 40 000 elektriautot aastas. Praegused elektriautod suurt kasumit ei too.</span></p><p><br></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Ford investeerib 2022. aastaks viis miljardit dollarit elektriautode arendusse. Selleks ajaks pakuvad nad üle maailma 13 elektrifitseeritud mudelit.</span></p>" } } Ford võib Fiesta tehast hakata kasutama hoopis elektriautode tootmiseks - AutoNet.ee

Ford Motor võib 2023. aastast alates hakata tootma Saksamaal asuvas tehases elektriautosid. Hetkel valmivad Kölni tehases Fiesta mudelid.


Ford Saksamaa juhatuse esimees Gunnar Herrmann rääkis ärilehele Handelsblatt, et 2023. on teoreetiliselt hea aeg, millal hakata Kölni tehases hoopis elektriautosid tootma. Herrmann ütles, et tal poleks üldse mitte midagi selle vastu, kui ka riik üleminekut toetaks.


Tema sõnul kuluks tehase ümberseadmistele 15 kuud. Kuid see investeering tasuks end ära, kui seal toodetakse 30 000 kuni 40 000 elektriautot aastas. Praegused elektriautod suurt kasumit ei too.


Ford investeerib 2022. aastaks viis miljardit dollarit elektriautode arendusse. Selleks ajaks pakuvad nad üle maailma 13 elektrifitseeritud mudelit.