array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87311" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "219" ["headline"]=> string(50) "Neljanda põlve Focus jõuab Eestisse suve lõpuks" ["posttime"]=> string(19) "2018-04-11 11:50:13" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(10) "Ford Focus" ["counter"]=> string(3) "514" ["description"]=> string(133) "Ford avaldas ametliku info oma bestselleri neljanda põlvkonna kohta. Esimest korda 1998. aastast alates, mil mudel müüki toodi,..." ["fulltexta"]=> string(1377) "<p style="text-align: justify; ">Ford avaldas ametliku info oma bestselleri neljanda põlvkonna osas. Esimest korda 1998. aastast alates, mil mudel müüki toodi, pakutakse sellele nüüd ka luksuslikumat Vignale ja maastikusuutlikumat Active varustusastet.&nbsp;</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Auto töötati välja täiesti puhtalt lehelt, seega otsest seost vanemate mudelitega sel pole, kuid ajaloole rõhutakse ning lubatakse jätkuvalt omas klassis üht paremini juhitavat autot. See ehitatakse uuele C2 põhjale, mis võimaldab paremat mürasummutust ja jäikust. 53 millimeetri võrra kasvanud teljevahe lubab salongi rohkem ruumi ning teisest küljest ka suurema läbimõõduga rataste kasutamist. Valikus on üheliitrised&nbsp; 85, 100 ja 125 hobujõuga ning pooleteiseliitrised 150 ja 182 hobujõuga bensiinimootorid ning 1,5- ja 2,0-liitrised diislid võimsustega vastavalt 95 ja 150 hobujõudu.</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Kaasaegsele sõidukile kohaselt pakutakse pardale ohtralt turvalisust tagavat, abistavat ja mugavust tõstvat elektroonikat, mille hulk ja valik sõltub mõistagi varustusastmest ja kliendi vajadustest.&nbsp;</p>" } } Neljanda põlve Focus jõuab Eestisse suve lõpuks - AutoNet.ee

Ford avaldas ametliku info oma bestselleri neljanda põlvkonna osas. Esimest korda 1998. aastast alates, mil mudel müüki toodi, pakutakse sellele nüüd ka luksuslikumat Vignale ja maastikusuutlikumat Active varustusastet. 


Auto töötati välja täiesti puhtalt lehelt, seega otsest seost vanemate mudelitega sel pole, kuid ajaloole rõhutakse ning lubatakse jätkuvalt omas klassis üht paremini juhitavat autot. See ehitatakse uuele C2 põhjale, mis võimaldab paremat mürasummutust ja jäikust. 53 millimeetri võrra kasvanud teljevahe lubab salongi rohkem ruumi ning teisest küljest ka suurema läbimõõduga rataste kasutamist. Valikus on üheliitrised  85, 100 ja 125 hobujõuga ning pooleteiseliitrised 150 ja 182 hobujõuga bensiinimootorid ning 1,5- ja 2,0-liitrised diislid võimsustega vastavalt 95 ja 150 hobujõudu.


Kaasaegsele sõidukile kohaselt pakutakse pardale ohtralt turvalisust tagavat, abistavat ja mugavust tõstvat elektroonikat, mille hulk ja valik sõltub mõistagi varustusastmest ja kliendi vajadustest.