array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87835" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "4" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "236" ["headline"]=> string(37) "Lexus IS-i ja GS-i tulevik on lahtine" ["posttime"]=> string(19) "2018-06-14 14:00:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> NULL ["counter"]=> string(3) "885" ["description"]=> string(132) "Lexus teab väga hästi, et inimesed janunevad linnamaasturite järele ning sedaanid ei ole enam popid. Seepärast vaatabki Lexus..." ["fulltexta"]=> string(2906) "<p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="background-color: transparent; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Lexus teab väga hästi, et inimesed janunevad linnamaasturite järele ning sedaanid ei ole enam popid. Seepärast vaatabki Lexus üle, mida teha eakate sedaanidega IS ja GS.</span><br></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">David Christ on Lexuse asepresident, kes ütles, et enda teistega võrdlemise asemel tuleb vaadata, mis endal olemas on ja kuidas seda maksimaalselt ära kasutada. Ta vastas nii pärast seda, kui tema käest küsiti konkurendi BMW linnamaasturite hulga kohta.</span></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Aga ei ole saladus, et ka Lexus liigub teistele sarnaselt linnamaasturite suunas. Praegune tuli müügile 2013. aastal, GS on veelgi varem, tehes debüüdi 2011. aastal.</span></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Lexus pakub praegu NX väikecrossoverit ning valmistutakse UX crossoveriks. Viimane saab valmis järgmisel aastal. Lisaks on veel müügil RX, GX ja LX.</span></p><p><br></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Lexus vaatab oma võimekusele otsa ning otsustab lähiajal, kas minna sedaanidega edasi või ei. Ei saa unustada, et praegu dikteerivad turul linnamaasturid.</span></p>" } } Lexus IS-i ja GS-i tulevik on lahtine - AutoNet.ee

Lexus teab väga hästi, et inimesed janunevad linnamaasturite järele ning sedaanid ei ole enam popid. Seepärast vaatabki Lexus üle, mida teha eakate sedaanidega IS ja GS.


David Christ on Lexuse asepresident, kes ütles, et enda teistega võrdlemise asemel tuleb vaadata, mis endal olemas on ja kuidas seda maksimaalselt ära kasutada. Ta vastas nii pärast seda, kui tema käest küsiti konkurendi BMW linnamaasturite hulga kohta.


Aga ei ole saladus, et ka Lexus liigub teistele sarnaselt linnamaasturite suunas. Praegune tuli müügile 2013. aastal, GS on veelgi varem, tehes debüüdi 2011. aastal.


Lexus pakub praegu NX väikecrossoverit ning valmistutakse UX crossoveriks. Viimane saab valmis järgmisel aastal. Lisaks on veel müügil RX, GX ja LX.


Lexus vaatab oma võimekusele otsa ning otsustab lähiajal, kas minna sedaanidega edasi või ei. Ei saa unustada, et praegu dikteerivad turul linnamaasturid.


Sama kategooria uudised
Populaarseimad uudised