array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "86525" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(2) "11" ["brand"]=> string(3) "238" ["headline"]=> string(22) "S-klassist sportautoks" ["posttime"]=> string(19) "2018-01-24 12:59:50" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(26) "Mercedes-Benz S-klass,IMSA" ["counter"]=> string(4) "2063" ["description"]=> string(125) "Saksa tuuningfirma IMSA pakub midagi huvitavat neile Mercedes-AMG S63 omanikele, kellele tundub, et nende sõiduki mootori..." ["fulltexta"]=> string(762) "<p>Saksa tuuningfirma IMSA pakub midagi huvitavat neile Mercedes-AMG S63 omanikele, kellele tundub, et nende sõiduki mootori võimsusest jääb vajaka. Standardis annab neljaliitrine V8 välja 612 hobujõudu ja 900 Nm, mis raske auto kohta on küll piisavalt, kuid ehk mitte päris. Pärast IMSA töökoja külastust ja turboajami, katalüsaatori ja väljalasketorustiku paigaldamist kasvavad näitajad juba 720 hobujõu ja 990 Nm-ni.&nbsp;</p><p><br></p><p>Eristamaks autot ka väliselt, monteeritakse sellele alla 21-tollised valuveljed ning külge mitmeid aerodünaamikat ja stiili parandavaid süsinikkiust detaile.</p><p><br></p><p>Kahjuks puudub info täienduste hinna kohta.</p>" } } S-klassist sportautoks - AutoNet.ee

S-klassist sportautoks

2018-01-24 12:59:50

Saksa tuuningfirma IMSA pakub midagi huvitavat neile Mercedes-AMG S63 omanikele, kellele tundub, et nende sõiduki mootori võimsusest jääb vajaka. Standardis annab neljaliitrine V8 välja 612 hobujõudu ja 900 Nm, mis raske auto kohta on küll piisavalt, kuid ehk mitte päris. Pärast IMSA töökoja külastust ja turboajami, katalüsaatori ja väljalasketorustiku paigaldamist kasvavad näitajad juba 720 hobujõu ja 990 Nm-ni. 


Eristamaks autot ka väliselt, monteeritakse sellele alla 21-tollised valuveljed ning külge mitmeid aerodünaamikat ja stiili parandavaid süsinikkiust detaile.


Kahjuks puudub info täienduste hinna kohta.


Populaarseimad uudised