array(1) {
[0]=>
array(12) {
["id"]=>
string(5) "86759"
["lang"]=>
string(1) "1"
["author"]=>
string(1) "1"
["category"]=>
string(2) "11"
["brand"]=>
string(3) "238"
["headline"]=>
string(39) "Carlex tegi AMG C43-le jube ägeda sisu"
["posttime"]=>
string(19) "2018-02-14 08:36:17"
["news_source"]=>
string(1) "2"
["tags"]=>
string(24) "Mercedes-AMG C43,tuuning"
["counter"]=>
string(4) "3099"
["description"]=>
string(131) "Carlex Designi inimesed panid pead kokku ning kogu oma kogemust kasutades võlusid C-klassi Mercedese tippversioonile ääretult..."
["fulltexta"]=>
string(680) "<p>Carlex Designi inimesed panid pead kokku ning kogu oma kogemust kasutades võlusid C-klassi Mercedese tippversioonile ääretult nunnu ja hubase sisu. Kasutati musta Alcantara nahka, kõrgekvaliteetset tavalist musta nahka ja punast seemisnahka. Kõik tepiti kokku punase niidiga. Kaeti nii istmed, armatuurlaud, kesktunnel, kui uksepaneelid. Tulemus on sportlik, kaasaegne ja luksuslik. </p><p><br></p><p>Mercedes-AMG C43 tehniline pool jäi samaks, ehk kolmeliitrise töömahuga kuue silindriga turbomootor annab endiselt välja 367 hobujõudu ning 520 Nm. Paigalt sajani kiirendamiseks vajatakse 4,6 sekundit. </p>"
}
}
Carlex tegi AMG C43-le jube ägeda sisu - AutoNet.ee
Carlex Designi inimesed panid pead kokku ning kogu oma kogemust kasutades võlusid C-klassi Mercedese tippversioonile ääretult nunnu ja hubase sisu. Kasutati musta Alcantara nahka, kõrgekvaliteetset tavalist musta nahka ja punast seemisnahka. Kõik tepiti kokku punase niidiga. Kaeti nii istmed, armatuurlaud, kesktunnel, kui uksepaneelid. Tulemus on sportlik, kaasaegne ja luksuslik.
Mercedes-AMG C43 tehniline pool jäi samaks, ehk kolmeliitrise töömahuga kuue silindriga turbomootor annab endiselt välja 367 hobujõudu ning 520 Nm. Paigalt sajani kiirendamiseks vajatakse 4,6 sekundit.