730 hobujõudu - Maserati MCXtrema
Maserati toob turule vaid võidusõiduradadele mõeldud MCXtrema. Tänu oma 3,0-liitrisele kahe turboga V6 mootorile, mis on edasiarendus Maserati Nettuno jõuallikast, suudab MCXtrema arendada kuni 730 hobujõudu. Ainult 62 eksemplaris toodetav MCXtrema loomisel võeti inspiratsiooni Maserati MC20-st ning see esindab brändi 100% Itaalia päritolu ja säravat mässumeelset suhtumist rajal. Masina võimete esitlemine algas veebruaris Autodromo Varano de' Melegari rajal Parmas. MCXtrema teekond kontseptsioonist rajale on olnud...
Defender OCTA – ajaloo võimsaim Defender
Uus Defenderi lipulaev OCTA on mudelirivi kõige võimekam...
Peugeot 9X8 valmistub võistlusteks
Kestvussõidu maailm on omamoodi sulatusahi, kus tehnoloogia, disaini...
Uus Dacia Duster - Eestis alates 17 690 eurost
Uue Dusteri müük algab 27. märtsil 2024. Autod...
Volkswagen esitles ID. Buzz-i tippversiooni GTX
Volkswagen Commercial Vehicles esitles uut ID. Buzz GTX-i,...
Proovisõit - Subaru Crosstrek
Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...
Proovisõit - Hyundai Kona Electric
Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...
Proovisõit - Renault Arkana
Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...
Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass
Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...
Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid
2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...
Volkswagen R muutub võimsate ja kallite elektriautode brändiks
Volkswageni R, mis on tuntud oma võimsate sõidukite poolest muutub kõrgjõudlusega elektriautodele keskendunud eraldiseisvaks brändiks. Pärast 22 aastat kestnud tegevust alustab R uut peatükki Volkswageni ajaloos. Selle olulise muutuse auks avatakse suvel Volkswageni Wolfsburgi tehase juures asuvas Autostadt pargis R-brändile pühendatud 100 ruutmeetri suurune paviljon. See ruum saab olema mitte ainult uute elektriliste sõidukite esitlusala, vaid pakub ka meelelahutust, sealhulgas sõidusimulaatoreid. R-tähis ilmus esmakordselt 2002....
Transpordiamet soovitab talverehvide vahetamisega veel oodata
Liiklusseaduse järgi on talverehvide kohustuslik kasutusaeg lõppenud, kuid...
Avalikel teedel driftimine võrdub juhtimisõiguse peatamisega
Avalikud teed ei ole mitte koht, kus oma...
Vaata, mis juhtub, kui vales kohas teed ületanud jalakäija kohtub 22-aastase streetracer Polinaga
Jalakäijate ülekäigurajani oli vaid sada meetrit, aga noormees,...
Autotööstus vajab selgemat sihti
Renault Grupi tegevdirektor Luca De Meo avaldas oma...