array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "86153" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "4" ["category"]=> string(2) "11" ["brand"]=> string(3) "240" ["headline"]=> string(45) "Video: AMG tuunitud Mitsubishi Galant Type II" ["posttime"]=> string(19) "2017-12-27 19:00:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(3) "AMG" ["counter"]=> string(4) "1070" ["description"]=> string(136) "Enne seda kui AMG-st sai 1999. aastal vaid Mercedeseid tuuniv ettevõte jõudsid seal töötavad õlinäpud ka teisi autosid tuunida...." ["fulltexta"]=> string(2615) "<p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="background-color: transparent; font-family: Arial; font-size: 11pt; white-space: pre-wrap;">Enne seda kui AMG-st sai 1999. aastal vaid Mercedeseid tuuniv ettevõte jõudsid seal töötavad õlinäpud ka teisi autosid tuunida. Üks sellistest haruldustest esiveoline kuuenda põlvkonna Galant.</span><br></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">See Galant näeb välja nagu Galant VR-4 ehk neljaveoline versioon, kuid seda ta siiski ei ole. Küll aga on masinal AMG märk küljes ning see ei ole seal niisama kõvatamiseks.</span></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">Kokku toodeti pooltuhat Galant AMG-d ning kõik need olid mõeldud Jaapani turu jaoks. AMG tuuning keskendus peamiselt mootorile. Komponentide vahetamisega suutis 2-liitrine 4G63 neljasilindriline ajam jõuda 8000 pöördeni minutis. Vabalthingav mootor käis välja 170 hobujõudu.</span></p><p><b style="font-weight:normal;"><br></b></p><p dir="ltr" style="line-height:1.38;margin-top:0pt;margin-bottom:0pt;"><span style="font-size:11pt;font-family:Arial;color:#000000;background-color:transparent;font-weight:400;font-style:normal;font-variant:normal;text-decoration:none;vertical-align:baseline;white-space:pre;white-space:pre-wrap;">AMG “puudutusest” annavad märku ka salongi puitviimistlus, kerelaiendused, 15-tollised veljed ning loomulikult AMG märgid.</span></p><p><br><iframe frameborder="0" src="//www.youtube.com/embed/0X3Gjd32JVI" width="640" height="360" class="note-video-clip"></iframe><br></p>" } } Video: AMG tuunitud Mitsubishi Galant Type II - AutoNet.ee

Enne seda kui AMG-st sai 1999. aastal vaid Mercedeseid tuuniv ettevõte jõudsid seal töötavad õlinäpud ka teisi autosid tuunida. Üks sellistest haruldustest esiveoline kuuenda põlvkonna Galant.


See Galant näeb välja nagu Galant VR-4 ehk neljaveoline versioon, kuid seda ta siiski ei ole. Küll aga on masinal AMG märk küljes ning see ei ole seal niisama kõvatamiseks.


Kokku toodeti pooltuhat Galant AMG-d ning kõik need olid mõeldud Jaapani turu jaoks. AMG tuuning keskendus peamiselt mootorile. Komponentide vahetamisega suutis 2-liitrine 4G63 neljasilindriline ajam jõuda 8000 pöördeni minutis. Vabalthingav mootor käis välja 170 hobujõudu.


AMG “puudutusest” annavad märku ka salongi puitviimistlus, kerelaiendused, 15-tollised veljed ning loomulikult AMG märgid.




Populaarseimad uudised