array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "86627" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "8" ["brand"]=> string(3) "262" ["headline"]=> string(35) "Renault müüs mullu 3,76 sõidukit" ["posttime"]=> string(19) "2018-02-02 12:34:56" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> NULL ["counter"]=> string(3) "877" ["description"]=> string(135) "Renault müüs mullu 3,76 miljonit sõidukit, kasv võrreldes tunamullusega 8,5%, samas kasvas kogu turg vaid 2,3%. Prantsuse bränd..." ["fulltexta"]=> string(2341) "<p>Renault müüs mullu 3,76 miljonit sõidukit, kasv võrreldes tunamullusega 8,5%, samas kasvas kogu turg vaid 2,3%. Prantsuse bränd on Euroopa suurim elektrisõidukite tootja, kelle turuosa on 23,8%. Seejuures kasvatas autotootja mullu nii oma müügimahte, kui turuosa kõigis regioonides. Kasvu oodatakse ka 2018. aastalt.</p><p><br></p><p>Groupe Renault müügimahud kasvasid mullu viiendat aastat järjest, kokku müüdi&nbsp; 3 761 634 sõidukit. Groupe Renault müügimahud kasvasid 8,5%, samas maailma autoturg kasvas vaid 2,3%. Groupe Renault turuosa kasvas aasta lõpuks 0,2 punkti 4%ni.</p><p><br></p><p>Kasvasid nii Renault, kui Dacia müügimahud, vastavalt 2 670 982 ja 655 235 sõidukini. Lada müügimaht kerkis 17% 335 564 registreerimiseni. Samas Renault Samsung Motorsi mahud langesid 10,1% ehk 99 846 sõidukini.</p><p><br></p><p>"Tegime uue rekordi - müüsime 2017. aastal 3,7 miljonit autot. Samas plaanime müüki ja turuosa kõigi regioonides veelgi kasvatada. Meie mudeliuuenduste ja kasvustrateegia on tulemuslik," ütles Groupe Renault müügi ja turundusjuht Thierry Koskas.</p><p><br></p><p>Euroopas kasvas autoturg mullu 3,3%, samas Groupe Renault autode esmaregistreerimiste arv kasvas 5,6% 1 911 169 sõidukini. Turuosa kasvas 0,2 punkti 10,8%-ni.</p><p><br></p><p>Ainult Renault brändi autod müük kasvas 3,7%, hõivates turust 8,2%. Sellele aitas kaasa Megane mudeliuuendus ja uue Koleose turule tulek. Clio on endiselt Euroopas müügitabelite teine ja Captur oma klassis number üks.</p><p><br></p><p>Renault on elektrisõidukite turul liider, kellele kuulub 23,8% turust. Seejuures müügimahud kasvasid 38%. ZOE registreerimiste arv kasvas 44%, tegu on Euroopa enim müüdava elektrisõidukiga.</p><p><br></p><p>Ka Dacia näitas häid tulemusi kasvatades müüki 11,7% 463 712 sõidukini, margi turuosa kasvas 0,2 punkti 2,6%-ni. Tõusu taga oli Sandero edu.</p><p><br></p><p>Väljaspool Euroopat kasvasid müüginumbrid 11,6% ja turumaht 3,3%. Kogu grupi mahust müüdi 49,2% väljaspool Euroopat.</p><p><br></p>" } } Renault müüs mullu 3,76 sõidukit - AutoNet.ee

Renault müüs mullu 3,76 miljonit sõidukit, kasv võrreldes tunamullusega 8,5%, samas kasvas kogu turg vaid 2,3%. Prantsuse bränd on Euroopa suurim elektrisõidukite tootja, kelle turuosa on 23,8%. Seejuures kasvatas autotootja mullu nii oma müügimahte, kui turuosa kõigis regioonides. Kasvu oodatakse ka 2018. aastalt.


Groupe Renault müügimahud kasvasid mullu viiendat aastat järjest, kokku müüdi  3 761 634 sõidukit. Groupe Renault müügimahud kasvasid 8,5%, samas maailma autoturg kasvas vaid 2,3%. Groupe Renault turuosa kasvas aasta lõpuks 0,2 punkti 4%ni.


Kasvasid nii Renault, kui Dacia müügimahud, vastavalt 2 670 982 ja 655 235 sõidukini. Lada müügimaht kerkis 17% 335 564 registreerimiseni. Samas Renault Samsung Motorsi mahud langesid 10,1% ehk 99 846 sõidukini.


"Tegime uue rekordi - müüsime 2017. aastal 3,7 miljonit autot. Samas plaanime müüki ja turuosa kõigi regioonides veelgi kasvatada. Meie mudeliuuenduste ja kasvustrateegia on tulemuslik," ütles Groupe Renault müügi ja turundusjuht Thierry Koskas.


Euroopas kasvas autoturg mullu 3,3%, samas Groupe Renault autode esmaregistreerimiste arv kasvas 5,6% 1 911 169 sõidukini. Turuosa kasvas 0,2 punkti 10,8%-ni.


Ainult Renault brändi autod müük kasvas 3,7%, hõivates turust 8,2%. Sellele aitas kaasa Megane mudeliuuendus ja uue Koleose turule tulek. Clio on endiselt Euroopas müügitabelite teine ja Captur oma klassis number üks.


Renault on elektrisõidukite turul liider, kellele kuulub 23,8% turust. Seejuures müügimahud kasvasid 38%. ZOE registreerimiste arv kasvas 44%, tegu on Euroopa enim müüdava elektrisõidukiga.


Ka Dacia näitas häid tulemusi kasvatades müüki 11,7% 463 712 sõidukini, margi turuosa kasvas 0,2 punkti 2,6%-ni. Tõusu taga oli Sandero edu.


Väljaspool Euroopat kasvasid müüginumbrid 11,6% ja turumaht 3,3%. Kogu grupi mahust müüdi 49,2% väljaspool Euroopat.



Populaarseimad uudised