array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "86900" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "8" ["brand"]=> string(3) "262" ["headline"]=> string(74) "Groupe Renault ja EEM loovad Porto Santos esimese "nutika saare"" ["posttime"]=> string(19) "2018-02-26 17:22:01" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> NULL ["counter"]=> string(3) "875" ["description"]=> string(132) "Euroopa elektrisõidukite turu liider juht Groupe Renault ja EEM Empresa de Electricidade da Madeira SA, mis toodab, transpordib,..." ["fulltexta"]=> string(4216) "<p>Euroopa elektrisõidukite turu liider juht Groupe Renault ja EEM Empresa de Electricidade da Madeira SA, mis toodab, transpordib, turustab ja müüb elektrit Portugali saartel Madeiral ja Porto Santos, teatasid Porto Santo saarel aruka elektrilise ökosüsteemi rajamise plaanist.</p><p><br></p><p>Jätkusuutlik Porto Santo - Smart Fossil Free Island - ehk Madeira autonoomse piirkonna valitsuse programm Porto Santol hõlbustab energia tootmise muutumist. Programmi energia ja elektri liikuvuse eest vastutav energiatootja EEM valis elektriliste liikuvuse lahenduste partneriks Groupe Renault.</p><p><br></p><p>Eesmärk on muuta saare energiavarustus sõltumatuks ja nutikaks, stimuleerida taastuvenergia tootmist ja selle nutikat salvestamist elektriautode ja sekundaarenergia akudesse. 18 kuu pikkuse projekti panid aasta alguses käima Groupe Renault, EEM ja nende partnerid.</p><p><br></p><p>&nbsp;"Meil on hea meel koos EEMi ja Madeira piirkondliku omavalitsusega ühineda aruka elektriökosüsteemidega, mis näitab, kui suures ulatuses muudab elektrirevolutsioon meie igapäevaelu ja seda rohkem kui vaid transporti. Meie eesmärk on luua mudel, mida saab kasutada teistel saartel, ökoinnovatsiooni aladel ja linnades, püüdes samal ajal laialdasemalt kasutusele võtta elektri liikuvuse lahendusi, mis on kõigile taskukohased," ütles elektrisõidukite ja uue äriprogrammi direktor Eric Feunteun.</p><p><br></p><p>Projekt näitab Renault era- ja avaliku sektori koostööd, et aidata luua jätkusuutlikke liikuvuse lahendusi kõigile. Renault strateegia on saada elektrisõidukite ökosüsteemide turu liidriks ja arukate liikluslahenduste tarnijaks homsetesse linnadesse.</p><p><br></p><p>Projektil on kolm etappi. Esiteks annab Renault Porto Santo 20 vabatahtlikule iga päev kasutamiseks 14 ZOE-d ja kuus Kangoo Z.E-d. Sõidukeid saab laadida EEM ja Renault ehitatud 40 arukast laadimispunktist.</p><p><br></p><p>Teine etapp: 2018. aasta lõpuks suhtlevad sõidukid võrguga, pakkudes sinna elektrit tipptundidel. Autoakudest saavad statsionaarse võrgu energiasalvestid.</p><p><br></p><p>Kolmandaks: taaskasutatakse Renault sõidukite vanu akusid, et säilitada Porto Santo päikese- ja tuuleparkide toodetud elekter, mida taas anda võrku nõudluse tipus, kui taastuvatest ressurssidest ei piisa. Mõned akud on pärit Madeira saarelt. Esimest korda demonstreerib Groupe Renault alternatiivsete patareide taaskasutamist kohalikus ökosüsteemis.</p><p><br></p><p>Euroopas pioneer ja liider elektrimootorite valdkonnas - Groupe Renault - laiendab oma rolli sõidukitootjana, et koos partneritega olla tegija arukate elektri- ja energiaökosüsteemide vallas. Porté Santo projektis on Groupe Renault seljad kokku pannud energeetikasektori ettevõtetega nagu Bouygues Energies et Services, The Mobility House ja ABB.</p><p><br></p><p>Arukas elektriökosüsteem</p><p><br></p><p>Nutikas laadimine reguleerib võrgu kaudu kasutajate vajadustest ja elektrienergia kättesaadavusest sõltuvat aku laadimismäära. Akusid laetakse, kui pakkumine ületab nõudlust, eriti taastuvenergia tootmise tippude ajal. Laadimine lõpeb, kui elektrienergia nõudlus ületab võrgu pakkumist, optimeerides nii kohaliku taastuvenergia pakkumist.</p><p><br></p><p>Tipptunnil varustavad sõidukite akud võrku elektriga. Nutikas laadimine teeb sõidukite akudest hea vahendi energia ajutiseks ladustamiseks.</p><p><br></p><p>Kui akud ei ole sobilikud enam autode jõuallikaks, suudavad need siiski säilitada märkimisväärse koguse energiat. Renault suudab seda energiat rakendada vähem nõudlikes keskkondades, eelkõige paikselt. Andes akudele teise elu, on Renault võimeline katma kogu energiavarustuse spektrit kodudest kuni büroohooneteni, tehaste, koolide ja korteriteni ja isegi elektrisõidukite laadimisjaamadeni.</p>" } } Groupe Renault ja EEM loovad Porto Santos esimese "nutika saare" - AutoNet.ee

Euroopa elektrisõidukite turu liider juht Groupe Renault ja EEM Empresa de Electricidade da Madeira SA, mis toodab, transpordib, turustab ja müüb elektrit Portugali saartel Madeiral ja Porto Santos, teatasid Porto Santo saarel aruka elektrilise ökosüsteemi rajamise plaanist.


Jätkusuutlik Porto Santo - Smart Fossil Free Island - ehk Madeira autonoomse piirkonna valitsuse programm Porto Santol hõlbustab energia tootmise muutumist. Programmi energia ja elektri liikuvuse eest vastutav energiatootja EEM valis elektriliste liikuvuse lahenduste partneriks Groupe Renault.


Eesmärk on muuta saare energiavarustus sõltumatuks ja nutikaks, stimuleerida taastuvenergia tootmist ja selle nutikat salvestamist elektriautode ja sekundaarenergia akudesse. 18 kuu pikkuse projekti panid aasta alguses käima Groupe Renault, EEM ja nende partnerid.


 "Meil on hea meel koos EEMi ja Madeira piirkondliku omavalitsusega ühineda aruka elektriökosüsteemidega, mis näitab, kui suures ulatuses muudab elektrirevolutsioon meie igapäevaelu ja seda rohkem kui vaid transporti. Meie eesmärk on luua mudel, mida saab kasutada teistel saartel, ökoinnovatsiooni aladel ja linnades, püüdes samal ajal laialdasemalt kasutusele võtta elektri liikuvuse lahendusi, mis on kõigile taskukohased," ütles elektrisõidukite ja uue äriprogrammi direktor Eric Feunteun.


Projekt näitab Renault era- ja avaliku sektori koostööd, et aidata luua jätkusuutlikke liikuvuse lahendusi kõigile. Renault strateegia on saada elektrisõidukite ökosüsteemide turu liidriks ja arukate liikluslahenduste tarnijaks homsetesse linnadesse.


Projektil on kolm etappi. Esiteks annab Renault Porto Santo 20 vabatahtlikule iga päev kasutamiseks 14 ZOE-d ja kuus Kangoo Z.E-d. Sõidukeid saab laadida EEM ja Renault ehitatud 40 arukast laadimispunktist.


Teine etapp: 2018. aasta lõpuks suhtlevad sõidukid võrguga, pakkudes sinna elektrit tipptundidel. Autoakudest saavad statsionaarse võrgu energiasalvestid.


Kolmandaks: taaskasutatakse Renault sõidukite vanu akusid, et säilitada Porto Santo päikese- ja tuuleparkide toodetud elekter, mida taas anda võrku nõudluse tipus, kui taastuvatest ressurssidest ei piisa. Mõned akud on pärit Madeira saarelt. Esimest korda demonstreerib Groupe Renault alternatiivsete patareide taaskasutamist kohalikus ökosüsteemis.


Euroopas pioneer ja liider elektrimootorite valdkonnas - Groupe Renault - laiendab oma rolli sõidukitootjana, et koos partneritega olla tegija arukate elektri- ja energiaökosüsteemide vallas. Porté Santo projektis on Groupe Renault seljad kokku pannud energeetikasektori ettevõtetega nagu Bouygues Energies et Services, The Mobility House ja ABB.


Arukas elektriökosüsteem


Nutikas laadimine reguleerib võrgu kaudu kasutajate vajadustest ja elektrienergia kättesaadavusest sõltuvat aku laadimismäära. Akusid laetakse, kui pakkumine ületab nõudlust, eriti taastuvenergia tootmise tippude ajal. Laadimine lõpeb, kui elektrienergia nõudlus ületab võrgu pakkumist, optimeerides nii kohaliku taastuvenergia pakkumist.


Tipptunnil varustavad sõidukite akud võrku elektriga. Nutikas laadimine teeb sõidukite akudest hea vahendi energia ajutiseks ladustamiseks.


Kui akud ei ole sobilikud enam autode jõuallikaks, suudavad need siiski säilitada märkimisväärse koguse energiat. Renault suudab seda energiat rakendada vähem nõudlikes keskkondades, eelkõige paikselt. Andes akudele teise elu, on Renault võimeline katma kogu energiavarustuse spektrit kodudest kuni büroohooneteni, tehaste, koolide ja korteriteni ja isegi elektrisõidukite laadimisjaamadeni.


Populaarseimad uudised