array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87010" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "262" ["headline"]=> string(76) "Uus 1,3-liitrine TCe mootor: uue generatsiooni jõuallikas Renault mudelitel" ["posttime"]=> string(19) "2018-03-08 08:53:47" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(9) "genf 2018" ["counter"]=> string(4) "1033" ["description"]=> string(135) "2018. aasta Genfi autonäitusel näeb Renault uut bensiinimootorit, mille arendasid välja allianss ja Daimler. Uue jõuallika leiab..." ["fulltexta"]=> string(3077) "<p>2018. aasta Genfi autonäitusel näeb Renault uut bensiinimootorit, mille arendasid välja allianss ja Daimler. Uue jõuallika leiab Capturi ja Scénicu kapoti alt.</p><p>Mootor on loodud turu ootustele vastama, üha rohkem eelistatakse bensiinimootoreid. Uus mootor parandab sõiduelamust, tarbib vähem kütust ja toodab vähem CO2-te.</p><p>Mootorit hakatakse pakkuma Renault teistele mudelitele 2018. aastal.</p><p><br></p><p>Renault esitles 88. Genfi autonäitusel esmakordselt uut 1,3-liitrise otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootorit, mis töötati välja koos alliansi ja Daimleriga. Esimesena saavad mootorid kapoti alla Capturi ja Scénici mudelid.</p><p><br></p><p>Uus jõuallikas pakub märkimisväärselt suuremat sõidumõnu suurema pöördemomendiga madalatel mootori töökiirustel, pluss suuremat ja stabiilsemat momenti kõrgematel pööretel ning madalamat kütusekulu ja CO2 heitkoguseid. Mootor vastab kõrgeimatele töökindluse ja vastupidavuse standarditele.</p><p><br></p><p>Uus TCe mootor sisaldab uusimaid alliansi lahendusi, sealhulgas Mirror Bore Coatingu nimelist silindrite kattetehnoloogiat, mida kaustatakse ka Nissan GT-R mootoris, et parandada energiatõhusust, vähendades hõõrdumist ja optimeerides soojusjuhtivust. Teised tehnoloogiad suurendavad sõidurõõmu, vähendavad kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguseid. Näiteks õhu ja kütuse segu optimeerimiseks on&nbsp; põlemiskambril spetsiaalse disain ja&nbsp; kütust pressitakse mootorisse kuni 250 barise rõhuga. Dünaamiline Variable Valve Timing (VVT) nimeline tehnoloogia kontrollib sisselaske- ja väljalaskeventiilide kasutamist mootoris. Tulemuseks on kõrgem pöördemoment madalate pööretega koos ühtlasema pöördemomentiga suurematel pöörlemiskiirustel.</p><p><br></p><p>Renault Scénicle pakutakse nelja eri võimsusega mootorit: 115, 130, 140 ja 160 hj. See tähendab 30 hj kasvu võrreldes eelkäijaga. Pöördemoment on 270 Nm, 65 Nm kõrgem võrreldes eelmise mootori 205 Nm-ga.</p><p><br></p><p>Renault Capturi 130 hj mootor on ühendatud manuaal käsikäigukastiga ja annab maksimaalse pöördemomendi 220 Nm pööretel 1500 p/min kuni 3500 p/min. Mootor on saadaval ka 150-hobujõulise variandina (koos EDC- ja manuaalkäigukastiga), maksimaalse pöördemomendiga 250 Nm alates 1600 p/min kuni 3250 p/min.</p><p><br></p><p>"Meie uues bensiinimootoris on kasutust leidnud Groupe Renault, alliansi ja meie partneri Daimleri inseneride teadmised. See vastab nii alliansi kui ka Daimleri kõrgetele kvaliteedistandarditele. Enne mootori tootmisse saatmist katsetati seda üle 40 000 tunni. Loodud mootoril on nõudlust üle ilma ja seda hakatakse tootma viies tehases iga aasta vähemalt miljon ühikut," kommenteeris allianssi jõuülekande ja elektriautode inseneri üksuse asepresident Philippe Brunet.</p>" } } Uus 1,3-liitrine TCe mootor: uue generatsiooni jõuallikas Renault mudelitel - AutoNet.ee

2018. aasta Genfi autonäitusel näeb Renault uut bensiinimootorit, mille arendasid välja allianss ja Daimler. Uue jõuallika leiab Capturi ja Scénicu kapoti alt.

Mootor on loodud turu ootustele vastama, üha rohkem eelistatakse bensiinimootoreid. Uus mootor parandab sõiduelamust, tarbib vähem kütust ja toodab vähem CO2-te.

Mootorit hakatakse pakkuma Renault teistele mudelitele 2018. aastal.


Renault esitles 88. Genfi autonäitusel esmakordselt uut 1,3-liitrise otsesissepritsega turbolaaduriga bensiinimootorit, mis töötati välja koos alliansi ja Daimleriga. Esimesena saavad mootorid kapoti alla Capturi ja Scénici mudelid.


Uus jõuallikas pakub märkimisväärselt suuremat sõidumõnu suurema pöördemomendiga madalatel mootori töökiirustel, pluss suuremat ja stabiilsemat momenti kõrgematel pööretel ning madalamat kütusekulu ja CO2 heitkoguseid. Mootor vastab kõrgeimatele töökindluse ja vastupidavuse standarditele.


Uus TCe mootor sisaldab uusimaid alliansi lahendusi, sealhulgas Mirror Bore Coatingu nimelist silindrite kattetehnoloogiat, mida kaustatakse ka Nissan GT-R mootoris, et parandada energiatõhusust, vähendades hõõrdumist ja optimeerides soojusjuhtivust. Teised tehnoloogiad suurendavad sõidurõõmu, vähendavad kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguseid. Näiteks õhu ja kütuse segu optimeerimiseks on  põlemiskambril spetsiaalse disain ja  kütust pressitakse mootorisse kuni 250 barise rõhuga. Dünaamiline Variable Valve Timing (VVT) nimeline tehnoloogia kontrollib sisselaske- ja väljalaskeventiilide kasutamist mootoris. Tulemuseks on kõrgem pöördemoment madalate pööretega koos ühtlasema pöördemomentiga suurematel pöörlemiskiirustel.


Renault Scénicle pakutakse nelja eri võimsusega mootorit: 115, 130, 140 ja 160 hj. See tähendab 30 hj kasvu võrreldes eelkäijaga. Pöördemoment on 270 Nm, 65 Nm kõrgem võrreldes eelmise mootori 205 Nm-ga.


Renault Capturi 130 hj mootor on ühendatud manuaal käsikäigukastiga ja annab maksimaalse pöördemomendi 220 Nm pööretel 1500 p/min kuni 3500 p/min. Mootor on saadaval ka 150-hobujõulise variandina (koos EDC- ja manuaalkäigukastiga), maksimaalse pöördemomendiga 250 Nm alates 1600 p/min kuni 3250 p/min.


"Meie uues bensiinimootoris on kasutust leidnud Groupe Renault, alliansi ja meie partneri Daimleri inseneride teadmised. See vastab nii alliansi kui ka Daimleri kõrgetele kvaliteedistandarditele. Enne mootori tootmisse saatmist katsetati seda üle 40 000 tunni. Loodud mootoril on nõudlust üle ilma ja seda hakatakse tootma viies tehases iga aasta vähemalt miljon ühikut," kommenteeris allianssi jõuülekande ja elektriautode inseneri üksuse asepresident Philippe Brunet.


Sama kategooria uudised
Populaarseimad uudised