array(1) { [0]=> array(12) { ["id"]=> string(5) "87155" ["lang"]=> string(1) "1" ["author"]=> string(1) "1" ["category"]=> string(1) "3" ["brand"]=> string(3) "280" ["headline"]=> string(37) "Prius töötab nüüd ka bioetanoolil" ["posttime"]=> string(19) "2018-03-21 12:30:00" ["news_source"]=> string(1) "2" ["tags"]=> string(12) "Toyota Prius" ["counter"]=> string(3) "796" ["description"]=> string(130) "Toyota insenerid töötasid koos oma Brasiilia kolleegidega välja bioetanooli tarbiva Priuse. Esimest testieksemplari näidati..." ["fulltexta"]=> string(1445) "<p style="text-align: justify; ">Toyota insenerid töötasid koos oma Brasiilia kolleegidega välja bioetanooli tarbiva Priuse. Esimest testieksemplari näidati Sao-Paulos ning kütusena kasutati suhkruroo jääkidest nõristatud E100 märgistusega kütust.&nbsp;</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Kuna pikemaajalisem testimine alles algas, siis masina täpseid tehnilist võimekkust ei mainitud, kuid jõuallikaks modifitseeriti sama 1,8-liitrise töömahuga sisepõlemismootorit, mis bensiini põletades annab koos elektrimootoriga summaarselt välja 122 hobujõudu.&nbsp;</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Toyotale selles projektis osalemine meeldis, sest hübriidid juba iseenesest propageerivad rohelisemat elulaadi, nüüd lisati sellele veel juurde biokütuste aktsent. Seda enam, et Brasiilias suudetaks suhkruroogu veelgi paremini ära kasutada, kui selle jääkidest omakorda veel midagi toota saaks. Pealegi kasutatakse sealmail erinevaid biokütuseid üsnagi laialdaselt.&nbsp;</p><p style="text-align: justify; "><br></p><p style="text-align: justify; ">Uuele hübriidile anti nimeks Hybrid FFV. Hetkel pole veel välja öeldud, kaua testimisprotsess kestab.</p>" } } Prius töötab nüüd ka bioetanoolil - AutoNet.ee

Toyota insenerid töötasid koos oma Brasiilia kolleegidega välja bioetanooli tarbiva Priuse. Esimest testieksemplari näidati Sao-Paulos ning kütusena kasutati suhkruroo jääkidest nõristatud E100 märgistusega kütust. 


Kuna pikemaajalisem testimine alles algas, siis masina täpseid tehnilist võimekkust ei mainitud, kuid jõuallikaks modifitseeriti sama 1,8-liitrise töömahuga sisepõlemismootorit, mis bensiini põletades annab koos elektrimootoriga summaarselt välja 122 hobujõudu. 


Toyotale selles projektis osalemine meeldis, sest hübriidid juba iseenesest propageerivad rohelisemat elulaadi, nüüd lisati sellele veel juurde biokütuste aktsent. Seda enam, et Brasiilias suudetaks suhkruroogu veelgi paremini ära kasutada, kui selle jääkidest omakorda veel midagi toota saaks. Pealegi kasutatakse sealmail erinevaid biokütuseid üsnagi laialdaselt. 


Uuele hübriidile anti nimeks Hybrid FFV. Hetkel pole veel välja öeldud, kaua testimisprotsess kestab.