Toyota on jätkuvalt kõige väärtuslikum automark, Mercedes tõusis teiseks
2018-05-29 11:00:00

Toyota hoiab kuuendat aastat järjest maailma väärtuslikuma automargi tiitlit. Mercedes möödus BMWst ning tõusis teiseks.
BrandZ top 100 maailma väärtuslikuma ettevõtte seast leiab esimese autotootjana Toyota. Jaapani tootja väärtus kasvas tänu eurooplaste ja ameeriklaste linnamaasturi hullusele pea viis protsenti 26 miljardi euro juurde. Üleüldise esikolmiku moodustavad Google, Apple ja Amazon. Toyota on 36. kohal.
Mercedese brändi väärtus kasvas 9% 22,2 miljardi euroni ja nii õnnestus neil napilt BMW edastada. Mercedese sõnul on kasvu taga head tulemused Hiinas, Brasiilias ja Venemaal.
Tesla on järele jõudmas Audi väärtusele. Tesla bränd on väärt 8,1 miljardit eurot, mullu aga 5,1 miljardit. Audi väärtus on aga 8,3 miljardit.
1. Toyota $29.99 (36) +5
2. Mercedes $25.68 (46) +9
3. BMW $25.62 (47) +4
4. Ford $12.74 (96) -2
5. Honda $12.70 (97) +4
6. Nissan $11.43 (*) +1
7. Audi $9.63 (*) +3
8. Tesla $9.42 (*) +60
9. Maruti Suzuki $6.38 (*) --
10. Volkswagen $5.99 (*) --
(*) Ei mahtunud top 100 brändi hulka
Allikas: Kantar Millward Brown
