Elektriajastu paneb Volkswagenit logo muutma

2018-04-19 11:00:00

Volkswageni logo on pärast II maailmasõda väga vähe muutunud, viimati kuus aastat tagasi, kui see muudeti ruumilisemaks. Lähenev elektriautode ajastu on ajend, miks seda uuesti tehakse.


Logovahetuse taga on ka soov jätta maha ja kaugeneda diisliskandaalist. Uut logo näidatakse järgmisel aastal. Samaks ajaks on planeeritud ka mitme elektriauto debüüt. Volkswageni enda sõnul on logo jäänud liiga sakslaslikuks ning selle emotsionaalne atraktiivsus vähenenud.


Digitaalse ja sotsiaalmeedia abil soovitakse teha paremini turundust ning öelda skeptikutele, et nad vahetaksid enda auto elektrilise vastu. Volkswagen tahab, et nad teeksid turundusega korraliku sissejuhatuse tulevastele elektriautodele ning muudavad nad vastuvõtlikuks. Volkswagen kulutab 20 miljardit eurot elektriautode arendamisele.


Volkswagen tahab luua maine, et nad on paindlikud ja kaasaegsed. Uuest tehnoloogiast rääkimine ja selle kuvamine aitab põhjendada autode kõrgemat hinda.


Sama kategooria uudised

Viimased uudised

Purjus juht lendas üle kuudi

2019-04-26 13:55:53

Rahvas pääses napilt bussi alt

2019-04-26 12:39:03

Metsast leiti tükkidena kunagine NL-i imelennuk

2019-04-25 11:38:12

Driftitud!

2019-04-25 09:33:26

Miks ei tasu maavärina ajal hotelli katusel olevas basseinis ujuda

2019-04-24 10:17:09

Seisukohad lennukites hakkavad välja nägema just nii

2019-04-24 09:29:08

Puhas vene värk! Kuidas tanki pontoonile laeti

2019-04-23 15:46:00

Valuveljed alla nagu nipsti!

2019-04-23 13:47:59

Kuidas Pariisi tuletõrjujad Mercedest kustutavad

2019-04-23 11:05:51

Autojagamisteenus!

2019-04-23 11:00:00

Räme õnnetus võistlusel

2019-04-23 10:52:38

Tahtis uttu tõmmata aga ei õnnestunud

2019-04-23 10:49:52

Populaarseimad uudised

Purjus juht lendas üle kuudi

2019-04-26 13:55:53

Rahvas pääses napilt bussi alt

2019-04-26 12:39:03

© Kõik õigused hõivatud. Autonet.ee sisu osaline või täielik reprodutseerimine ilma kirjaliku loata on keelatud.
Suurenda
<
>